Deklaracja dostępności Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanychzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://bip.kombatanci.gov.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodnaz ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aleksandra Trzybińska.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 223367783
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich al. Solidarności 77 00-090 Warszawa
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: +48 22 55 17 700
Dostępność architektoniczna
Informacje ogólne
Recepcja oraz Punkt informacyjny (Punkt obsługi interesantów i odbioru korespondencji) znajdują się w siedzibie Urzędu przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (wejście do Punktu informacyjnego znajduje się od strony ul. Żurawiej).
Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajdują się w bezpośredniej okolicy nieruchomości użytkowanej przez Urząd (od strony ul. Żurawiej i od strony ul. Wspólnej).
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego albo przeszkolonego pracownika, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby w dowolnej formie na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem kontaktu i wskazaniu wybranej metody komunikowania się (polski język migowy (PJM), system językowo – migowy (SJM) albo sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)).
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
Opis dostępności budynku
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Wejście do budynku z poziomu terenu, podjazdy, bramki, windy. Szerokość wszystkich wejść, bramek oraz wind umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Recepcja mieści się na parterze. Punkt informacyjny znajduje się na poziomie tzw. niskiego parteru – zjazd do Punktu wyposażony jest w samoobsługową specjalistyczną windę dla niepełnosprawnych.
Na każdym piętrze znajduje się co najmniej jeden sanitariat w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku i posiadają drzwi, których szerokość pozwala na wjazd wózkiem inwalidzkim. W sali konferencyjnej Urzędu oraz w recepcji znajduje się pętla indukcyjna.
Udogodnienia
Na stronie internetowej istnieje możliwość zmiany koloru tła i tekstu oraz rozmiaru czcionki (symbole przedstawiające oko i litery „A” w prawym górnym rogu ekranu).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanychzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://bip.kombatanci.gov.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodnaz ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aleksandra Trzybińska.
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Recepcja oraz Punkt informacyjny (Punkt obsługi interesantów i odbioru korespondencji) znajdują się w siedzibie Urzędu przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (wejście do Punktu informacyjnego znajduje się od strony ul. Żurawiej).
Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajdują się w bezpośredniej okolicy nieruchomości użytkowanej przez Urząd (od strony ul. Żurawiej i od strony ul. Wspólnej).
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego albo przeszkolonego pracownika, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby w dowolnej formie na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem kontaktu i wskazaniu wybranej metody komunikowania się (polski język migowy (PJM), system językowo – migowy (SJM) albo sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)).
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
Opis dostępności budynku
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Wejście do budynku z poziomu terenu, podjazdy, bramki, windy. Szerokość wszystkich wejść, bramek oraz wind umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Recepcja mieści się na parterze. Punkt informacyjny znajduje się na poziomie tzw. niskiego parteru – zjazd do Punktu wyposażony jest w samoobsługową specjalistyczną windę dla niepełnosprawnych.
Na każdym piętrze znajduje się co najmniej jeden sanitariat w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku i posiadają drzwi, których szerokość pozwala na wjazd wózkiem inwalidzkim. W sali konferencyjnej Urzędu oraz w recepcji znajduje się pętla indukcyjna.
Udogodnienia
Na stronie internetowej istnieje możliwość zmiany koloru tła i tekstu oraz rozmiaru czcionki (symbole przedstawiające oko i litery „A” w prawym górnym rogu ekranu).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
Istnieje możliwość kontaktu z tłumaczem języka migowego online za pośrednictwem programu Skype.
2025-03-24 12:45:09
Edycja przeprowadzona przez: Mateusz Roszczyk
Zmiany w tej wersji
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanychzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://bip.kombatanci.gov.pl/">https://bip.kombatanci.gov.pl/" id="a11y-url">.strong>p>
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodnaz ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aleksandra Trzybińska.
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Recepcja oraz Punkt informacyjny (Punkt obsługi interesantów i odbioru korespondencji) znajdują się w siedzibie Urzędu przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (wejście do Punktu informacyjnego znajduje się od strony ul. Żurawiej).
Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajdują się w bezpośredniej okolicy nieruchomości użytkowanej przez Urząd (od strony ul. Żurawiej i od strony ul. Wspólnej).
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego albo przeszkolonego pracownika, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby w dowolnej formie na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem kontaktu i wskazaniu wybranej metody komunikowania się (polski język migowy (PJM), system językowo – migowy (SJM) albo sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)).
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
Opis dostępności budynku
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Wejście do budynku z poziomu terenu, podjazdy, bramki, windy. Szerokość wszystkich wejść, bramek oraz wind umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Recepcja mieści się na parterze. Punkt informacyjny znajduje się na poziomie tzw. niskiego parteru – zjazd do Punktu wyposażony jest w samoobsługową specjalistyczną windę dla niepełnosprawnych.
Na każdym piętrze znajduje się co najmniej jeden sanitariat w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku i posiadają drzwi, których szerokość pozwala na wjazd wózkiem inwalidzkim. W sali konferencyjnej Urzędu oraz w recepcji znajduje się pętla indukcyjna.
Udogodnienia
Na stronie internetowej istnieje możliwość zmiany koloru tła i tekstu oraz rozmiaru czcionki (symbole przedstawiające oko i litery „A” w prawym górnym rogu ekranu).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
Istnieje możliwość kontaktu z tłumaczem języka migowego online za pośrednictwem programu Skype.
2025-03-14 09:17:08
Edycja przeprowadzona przez: Mateusz Roszczyk
Zmiany w tej wersji
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanychzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://kombatanci.gov.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest <bstrong>częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aleksandra Trzybińska.
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Recepcja oraz Punkt informacyjny (Punkt obsługi interesantów i odbioru korespondencji) znajdują się w siedzibie Urzędu przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (wejście do Punktu informacyjnego znajduje się od strony ul. Żurawiej).
Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajdują się w bezpośredniej okolicy nieruchomości użytkowanej przez Urząd (od strony ul. Żurawiej i od strony ul. Wspólnej).
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego albo przeszkolonego pracownika, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby w dowolnej formie na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem kontaktu i wskazaniu wybranej metody komunikowania się (polski język migowy (PJM), system językowo – migowy (SJM) albo sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)).
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
Opis dostępności budynku
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Wejście do budynku z poziomu terenu, podjazdy, bramki, windy. Szerokość wszystkich wejść, bramek oraz wind umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Recepcja mieści się na parterze. Punkt informacyjny znajduje się na poziomie tzw. niskiego parteru – zjazd do Punktu wyposażony jest w samoobsługową specjalistyczną windę dla niepełnosprawnych.
Na każdym piętrze znajduje się co najmniej jeden sanitariat w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku i posiadają drzwi, których szerokość pozwala na wjazd wózkiem inwalidzkim. W sali konferencyjnej Urzędu oraz w recepcji znajduje się pętla indukcyjna.
Udogodnienia
Na stronie internetowej istnieje możliwość zmiany koloru tła i tekstu oraz rozmiaru czcionki (symbole przedstawiające oko i litery „A” w prawym górnym rogu ekranu).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
Istnieje możliwość kontaktu z tłumaczem języka migowego online za pośrednictwem programu Skype.
2024-12-13 09:24:33
Edycja przeprowadzona przez: Perfekcyjne Strony
Zmiany w tej wersji
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://kombatanci.gov.pl/.
Data publikacji strony internetowej: ___
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ___
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2021-01-15
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-12-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aleksandra Trzybińska.
E-mail: [email protected]
Telefon: 223367783
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich al. Solidarności 77 00-090 Warszawa
E-mail: [email protected]
Telefon: +48 22 55 17 700
Dostępność architektoniczna
Informacje ogólne
Recepcja oraz Punkt informacyjny (Punkt obsługi interesantów i odbioru korespondencji) znajdują się w siedzibie Urzędu przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (wejście do Punktu informacyjnego znajduje się od strony ul. Żurawiej).
Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajdują się w bezpośredniej okolicy nieruchomości użytkowanej przez Urząd (od strony ul. Żurawiej i od strony ul. Wspólnej).
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego albo przeszkolonego pracownika, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby w dowolnej formie na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem kontaktu i wskazaniu wybranej metody komunikowania się (polski język migowy (PJM), system językowo – migowy (SJM) albo sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)).
Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
Opis dostępności budynku
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Wejście do budynku z poziomu terenu, podjazdy, bramki, windy. Szerokość wszystkich wejść, bramek oraz wind umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Wspólnej 2/4 posiada wejście również od strony ul. Żurawiej (wejście przy ul. Wspólnej 2 posiada automatyczne drzwi wejściowe, pozostałe wejścia nie posiadają drzwi otwieranych automatycznie).
Recepcja mieści się na parterze. Punkt informacyjny znajduje się na poziomie tzw. niskiego parteru – zjazd do Punktu wyposażony jest w samoobsługową specjalistyczną windę dla niepełnosprawnych.
Na każdym piętrze znajduje się co najmniej jeden sanitariat w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku i posiadają drzwi, których szerokość pozwala na wjazd wózkiem inwalidzkim. W sali konferencyjnej Urzędu oraz w recepcji znajduje się pętla indukcyjna.
Udogodnienia
Na stronie internetowej istnieje możliwość zmiany koloru tła i tekstu oraz rozmiaru czcionki (symbole przedstawiające oko i litery „A” w prawym górnym rogu ekranu).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
Istnieje możliwość kontaktu z tłumaczem języka migowego online za pośrednictwem programu Skype.